zaterdag 12 september 2015

De kerst duurt nog even maar je kan naar mijn mening nooit te vroeg beginnen met het maken van kerstkaarten.

Deze kaart is prachtig vooral door de eenvoud ervan en toch chic door het lint en glitter.

Met deze stempel set Jingle All the way en bijpassende  Sleigh Ride edgelits dies kun je heel veel kanten op. Binnenkort laat ik er hier meer variaties van zien dus hou mijn blog in de gaten!!!

De stempelset  en egdelits zijn beiden van Stampin'Up. Het papier is uit mijn eigen collectie maar komen overeen met de kleuren Smoky slate en Soft sky. Voor de tekst heb ik de nieuwe Archival Basic Black stampin'pad gebruikt, Deze was tijdelijk uit het assortiment omdat Stampin' Up niet tevreden was over de kwaliteit. Met het lanceren van de nieuwe Automn/Winter Catalogeu is er nu dus ook een nieuwe Basic Black. De inkt pakt goed en geeft een heldere diepe afdruk, ideaal voor teksten die ik meestal in het zwart doe. Wel is het verstandig als je je afdruk wilt inkleuren met bv markers of watercolor dan raad ik echt de  Memento aan omdat die niet uitloopt wanneer er contact met water of alcohol is.

Hieronder een lijst van de gebruikte matrialen, hier heb ik wel het papier van Stampin' Up bij toegevoegd.


Built for Free Using: My Stampin Blog



Wilt u ook deze mooie kaart zelfmaken? Alle producten zijn via mij te bestellen. Onder het kopje  bestellen wordt uitgelegd hoe je dit kunt doen.

Stempelfair made by Marianne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten