maandag 12 oktober 2015

Beterschapskaart Stampin'Up herftsthema

Door omstandigheden tijdje niet geschreven, maar ga vanaf nu weer regelmatig een stukje plaatsen.
Het heerlijke herfst weer is weer begonnen, met de bijbehorende griepjes en verkoudjes. Daarom een beterschap kaartje in de herfst sfeer, een keer iets anders. Doordat ik nog maar een half jaartje Stampin'Up producten heb ontdekt, heb ik veel ander hobbymatriaal in huis wat niet van Stampin'Up is. Het is zonde om te zeggen daar doe ik niks meer mee want in mijn ogen is het dus ook prima te combineren met Stampin'up producten. De stempels en inkt die ik gebruik zijn meestal van Stampin'Up maar het papier, embellishment, lintjes niet altijd. Onder aan vindt je een lijst van gebruikte producten hier vermeld ik dan wel de materialen die ik gebruikt heb van Stampin'Up maar tevens voeg ik ook de materialen toe die ik niet heb gebruikt, want die komen uit mijn eigen collectie maar wel te verkrijgen zijn, of vergelijkbaar van Stampin' Up.

Bij deze kaart heb ik gebruik gemaakt van de embossing folder Woodgrain als achtergrond. Stampin'Up heeft ook een set met bladeren uitgebracht zowel stempels als bijpassende thinlits. Deze heb ik dus niet en heb met mijn Silhouette snijmachine zelf bladeren uitgesneden. 1 oranje blad en 1 wit blad. Op het witte blad heb ik vervolgens een achtergrond gemaakt, gras en lucht met de kleuren Old Olive en Marina Mist. Uit de stempelset Happy Scenes de stempel met het herfst tafereel erop gestempeld in Basic Black. Voor de finishing touch een knoop met een strik erdoor bijgevoegd.



 
 

 Alle matrialen van Stampin up zijn bij mij ook te bestellen. Dit kun je doen door een email te sturen naar kermisgirl@hotmail.com met daarin de producten die je wil hebben of online via de shop knop aan de rechterzijde. Online kun je alleen met een creditcard betalen.


Built for Free Using: My Stampin Blog




Geen opmerkingen:

Een reactie posten