donderdag 9 juni 2016

Pop of Paradise

Heerlijk zitten freubelen laatste paar dagen want eindelijk is mijn order van Stampin'Up  met nieuwe spullen ook binnen gekomen. Helaas staat de stempset foxy friends op de backorder en wordt pas eind juni weer verwacht dus mocht je deze willen bestellen hou dan rekening met een langere levertijd.

Ben bezig geweest met de set Pop of Paradise. Ook deze set heeft een bijbehorende papier lijn Pop of Pink en washi tape. Ik heb gewerkt met de kleuren Melon Mambo en Basic black en  het bijbehorende dsp en washi tape. Dit is allemaal super te combineren, alle kleuren zijn op elkaar afgestemd. Tevens heb ik een aantal elementen gedaan met de gold heat emboss, geeft het toch een wat luxere uitstraling .













Ook heb ik gewerkt met de nieuwe thinlits Swirly Scribbles, hier komt binnenkort ook een leuk verslagje van


























Na al dat roze en goud eens een andere variant gemaakt met goud,
basic black en Cucumber Crush. Dezelfde stempelset maar toch heel anders dan de vorige.




Deze materialen van Stampin'up  en meer zijn bij mij te bestellen door een email te sturen naar kermisgirl@hotmail.com

Meer informatie kun je vinden onder het kopje bestellen. De catalogussen zijn online te zien via de link aan de rechter kant van mijn blog. Veel blader plezier!!!

Vergeet niet de gehele maand juni bij een bestelling boven de 35 euro geen verzendkosten (dit alleen op bestellingen geplaats via email)






Geen opmerkingen:

Een reactie posten