dinsdag 11 april 2017

Retiring Products



Op 1 juni 2017 komt officieel de nieuwe jaar catalogus uit. Dat betekent dat Stampin'Up meedere producten niet langer gaat verkopen de retiring products. Veel producten komen dus na 1 juni niet meer in de catalogus. Hier is een link met alle producten die er uit gaan, of klik rechts op de retiring kopjes je komt dan gelijk in de online shop die actueel is. Sommigen met flinke korting max 50%. Er zijn ook een aantal bundels die wel mee gaan naar de nieuwe catalogus maar daar niet langer als bundel worden aangeboden dus met de 10% korting zoals de Lift me Up bundel. Deze zijn dus ook tot 1 juni nog met korting te bestelen
Denk er om OP=OP!!!
Vooral de incolor 2015-2017 gaan erg hard de meeste stampingpads en refills staan al op backorder.
Als je nog iets wilt bestellen raad ik je aan om dat in de online shop te doen, dan kun je gelijk zien of iets nog op voorraad is.

 
 
Hier een kleine impressie van sets die er uit gaan die ik erg ga missen.

 
 
 
 

Je kunt het bestellen via de officiĆ«le website van Stampin 'up  klik hier om naar de site te gaan.
Let op het is alleen mogelijk om met een creditcard te betalen. (Primera verkoopt prepaid creditcards)
Tevens kun je deze set bestellen door mij een email te sturen kermisgirl@hotmail.com
met daarin de productnaam en artikelnummer. Je krijgt dan een mail terug met de betalingsgegevens en dan zorg ik dat de producten besteld worden.
Kom je uit de buurt van Assen is het ook mogelijk om het bij mij thuis op te halen dan vervallen de verzendkosten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten